Villkor för användning // Terms of Use

2013-01-28 ♥ 17:13:03
Länk till inläggetTerms of UseLämna din kommentar (0)

//  VILLKOR FÖR ANVÄNDNING //

Alla mina bilder och övriga skapelser är gjord av mig och är skyddad av Copyright lagen! Genom att ta del utav motiven och övriga skapelser ger jag dig en licens att använda dem för personligt bruk!

 

Digitala stämplar från EMMAPYSSLAR får endast användas för personligt bruk!

 

Du får:
- Använda motiven på projekt (LO, kort etc.) som är för privat burk.
- Använda motiven på projekt som ges bort (present, gratulationskort etc).
- Endast ändra storleken på designen så att den passar ditt projekt.
- Använda motiven på handgjorda, unika projekt som du sedan säljer.
- Visa upp projekt på bloggen, hemsida, delta i tävlingar etc. men hänvisa tillbaka till mig.

 

Du får INTE:
- Dela motiven med andra, genom att låta dem ladda ner motiven från dig eller sälja dem!
- Massproducera motiven och sälja vidare.
- Ändra designen på något vis och sen dela vidare som din egen.
- Skapa "verkliga" stämplar så som gummi, clearstamps etc. med mina motiv.
- Använda motiven som en del utav en bloggdesign eller övrig webdesign.

 

Vid frågor vänligen kontakta mig på: [email protected]

 

//  TERMS OF USE  //

 

All of my images and other creations are drawn and edited by me and they are protected by copyright. By purchasing these designs you are given a license to use them for your own, non commercial, use.

 

Digistamps from EMMAPYSSLAR is for personal use only!

 

I give you permission to:
- Use the designs on project that's for personal use only!
- Use the designs for projects that you give away ( gratulations cards, LO etc.)
- Only change the size of the design so that it fits your project. 
- Use the designs on handmade project that you might sell.
- Show of your projcets on blogs, website, participate in contests etc. but please give me credit!

 

I DON'T give you permission to:
- Share the design with others, offer it as a download or sell it.
- Sell printed copies of the design.
- Change the design in any way and then pass it on as your own.
- Create rubber or clear stamps with my designs.
- Use the designs for creating web or blog templates or in any kind of web design.

 

If you have any questions, please send me an email at: [email protected]

© Alla bilder tillhör mig om inget annat anges. Kopiering förbjuden!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback