Fy skäms på mig

2008-12-20 ♥ 18:45:15
Länk till inläggetAllmäntLämna din kommentar (0)
Ja, jag lovade ju bilder..meen, klapparna är inslagna så jag får väl försöka fota dem på julafton :)
Men just nu är det så otroligt stökigt så det finns inte i mitt pysselrum, det är för lite förvaring så jag vet inte vad jag ska ta vägen.
I mellan dagarna blir det storstädning och så ska det nog upp lite hyllor, måste verkligen ha mer förvaring. Man tror att en lite garderob ska räcka, men nej. :)

Sen har jag funderat på om jag ska ta och börja med scrapbooking eller inte. Det var ju det jag skulle börja med från början, men jag fastnade för kortmakeri.. Man kanske ska prova på någon gång :)

Hoppas ni får en trevlig jul och att tomten kommer med massa fina pysseltillbehör :)
Det vet jag att min gör :)
© Alla bilder tillhör mig om inget annat anges. Kopiering förbjuden!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback