Scrapkalender 2013

2013-01-31 ♥ 14:23:57
Länk till inläggetFreebies ★Lämna din kommentar (0)
Jag har ÄNTLIGEN! fått klart Scrapkalenden för 2013, då Januari snart är slut :P
Jag har aldrig användt mig utav en eller gjort en tidigare men nu prövade jag på detta!
Det bästa är ju att jag självklart delar med mig utav den!
 
Den finns i två versioner -  en med enbart svart text och en med pastellfärger ( se bilderna nedan).
Vill du hade en i svart finns den HÄR och vill du ha den i pastell finns den HÄR.
Eller varför inte ladda hem BÅDA!
De är i PDF format och du kommer behöva Adobe Reader för att kunna öppna och skriva ut dem.
Storleken för kalendern är ett halvt A4, stående.
Längst ner i inlägget hittar du en bild där jag visar hur du skriver ut kalendern på kanske (?) bästa sätt :)
 
Jag använder mig utav Issuu där ni hittar mina PDF publicationer!
 
Såhär ser kalendern ut
 
För att få två sidor på ett papper och den storleken som kalendern är gjort för gjorde jag följande för att skriva ut den:
Röd - På SIDSKALA välj Flera sidor per ark
BLÅ - på SIDOR PER ARK välj 2
GRÖN - Välj på SIDORNING Lodrätt
LILA - Kryssa i rutan Rotera sidor automatiskt
© Alla bilder tillhör mig om inget annat anges. Kopiering förbjuden!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback