Shopping

2008-12-29 ♥ 11:27:42
Länk till inläggetAllmäntLämna din kommentar (1)
Det kanske är dax för en ny design här med, har ju gjort om min vardagliga blogg, dock är den inte klar.
Men när det blir nytt här, ja det är frågan..

Idag ska jag iafl ut och använda presentkortet som jag fick på rena rama verkstan :)
Kolla om dom har något nytt skojj.

Har lovat mig själv att inte köpa fler papper, eftersom jag har hur många som helst. Och jag köper för att som är fin och seda använder jag dom inte :)
Nån mer som känner igen sig?
© Alla bilder tillhör mig om inget annat anges. Kopiering förbjuden!

Kommentarer
Postat av: Annemie

Haha, ja jag är likadan. Jag köper alltid på mig en massa papper för det är ju bra-att-ha =)

2009-01-18 @ 14:16:28
URL: http://miesvensson.blogg.se/miie



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback