Då kör vi!

2010-06-22 ♥ 11:49:21
Länk till inläggetAllmäntLämna din kommentar (0)
Startar med en ny design, så kanske det blir roligare att lägga upp mina alster här :D

Det var ett bra tag sedan jag skrev något här. I december förra året var jag inne på sista terminen av förskollärarutbildningen, vilket betyder att man skriver examensarbete. Så detta tog upp mkt tid! Det fanns helt enkelt inte tid eller insperation att pyssla något.
Efter jul började jag en till kurs, Bildpedagogik A och visst kanske tiden fanns men inte insperationen.
I Maj kom vår lille valp Isor till oss så det har varit mycket med det också. Ibland önskar man att det fanns fler timmar på dygnet :)

Nu är jag färdig med Högskolan och har börjat sommarjobba, vilket leder till mer pengar och att jag är ledig lite oftare kanske :) Så förhoppningsvis kommer jag att kunna börja på med pysslandet snart igen :)

Visst har jag gjort lite saker, men det mesta har inte hamnat på bild.
Just nu är vi utan kamera och jag fotar mkt med mobilen vilket inte er så bra kvalité.

Men jag ska försöka fota det jag gör och lägga upp här :)
© Alla bilder tillhör mig om inget annat anges. Kopiering förbjuden!

Kommentarer



Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback